İnşallah tez zamanda kavuşursunuz 2ci bebeğinize. Bende 34+5 de doğum yaptım ikizlerime ve ikisinde solunum sıkıntısı vardı ama birinde daha baskındı diğeri için gün içinde küvözden çıkar getiririz size dedi doktor bizde kabul etmedik ikisi aynı anda verilsin dedik küvöze girmeleri zaten zor bi süreç doğum yapiyosun görmeden gidiyorlar. Birini verip de diğerini sonra vermeleri çok daha zor olurdu bizim için biriyle bağ kurup kucağıma alıp diğeri yalnız küvözde kalması kaldıramazdım. 10 gün kaldılar şimdi iyiz çok şükür