İyi akşamlar, 14 haftalık hamileyim geçen haftalarda ikili test yaptırdım ultrasonda çok şükür bir sorun yok ama doktor kan değerlerin sınırda dedi onun için benden NIPT testi yaptırmamı istedi. Bu test çocukta kromozomal anomaliliğini tespit edebilmektedir. cumartesi günü yaptıracağım sonuçlar 2hafta sonra çıkar. Çok endişeliyim ve üzgünüm moralim de çok bozuk 😔 İnşallah sonuçlar iyi temiz çıkar 🙏 Dualarınızı eksik etmeyin 🌸