Anakuzusu Hamileliğimin 16. Ayindayım ve şiddetli bel agrisiy kasik ağrısı ve karnımın alt kısmında ağrı yaşıyorum 😔 ve korkularım başladı acaba düşuk ihtimali mi var noldu diye ilk gebeliğim 1 haftadir sürekli yoğun ve hareket halindeyim 😥
Der_0 Anakuzusu Öncelikle telaş yapma eğer kahverengi veya kırmızı kanaman yoksa korkma kendini yorduysan ağrın olabilir istirahat et biraz eğer geçmez ve daha çok artarsa doktoruna söyle 🥰
Hayattdmrkrn Anakuzusu geçmiş olsun ben de öyle oldum 24. Haftalarımdaydım sanırım kasıklarımı üşüttüm o sancıyı tarif edemem tam üç gün çektim sıcak su dolu kola şişesini bacaklarımın arasına ayaklarımın altına koydum o şekilde geçti çünkü hastaneye gittik kanımda idrarımda bir şey çıkmadı nstde de sancı gözükmedi ve ben de çok yoruluyordum kendinizi sıcak tutun tabi eğer enfeksiyon kapmadıysanız geçerli bu dediklerim
Anakuzusu Der_0 çok teşekkür ederim 🌸 herhangi bir akıntım yok çok şükür .Del kaşık ve karın ağrısı olunca çok korktum
Hayattdmrkrn Anakuzusu evet çıkar tabi ilaç veriyormuş doktor bunun geçmesi için. Geçti mi sancılarınız ne çıktı 🌸