deletedmom734 Kbrabaris şafak 60 diyor uygulama ama 45 olan anneler var olurmı😂 kız hazırlığımı kaldı herşeyimiz hazır oturduk bekliyoruz
Minnakelifim03 Kbrabaris 42 hafta olarak hesapliyor bu uygulama. Genel olarak 36. Haftada dogum oluyor ya bende oyle hesapladım 6 hafta var doguma 😂 tabi nasip saglikli dogsunda baska bisey istemiyorum
Muhammedamine Kbrabaris şafak 85 💙 ben az önce bebek arabadını sipariş verdim iki tane 5 li hastane çıkışı bikaç parça birşey a101 den iki tane battaniye bu kadarcık birşeyimiz var artık Rabbim izin verirse hafiften başlıycam İnşallah
Beram Şafak 80 🙋🏻♀️ Bebek alışverişi hemen hemen bitti benim eksiklerm duruyo daha yıkanck ütülnck odası hazırlnck çok iş var daha 😍😍
mehtap28 Kbrabaris safak 81 😇 hamilelik kolestazi cikti degerlerim cok yüksek haftaya tekrar gidicem doktor ne olur ne olmaz deyince dün gittik besikle geri kalan herseyini aldik tamamladik cok sükür artik hayirlisi deyip bekliyoruz 😊
Anneyimm Deletedmom434 ben dgrmssndr diye aklmda kalms hayirlisi olsun rabbim.cumlemize hayieli dogumlar evlatlar nasip etsin bizim 77 gunumz kaldi cok sukur
Tuos2306 Bizimde son 82 :) hiç bişey almamıştım hep korkuyla geçirdim. Halada öyle ama bugün eşim civile götürdü beni ve aldım bişiler. Üç beş parça bişeyimiz var :)