Kizlar 23 haftadayim ama bu vajinal ağrıyla ne yapcam bilmiyorum yatarken bile diğer tarafa dönerken agri baya zorlanıyorum benim gibi olan varmi doktoruma soyledim şişlik falan var dedim normal dedi ama yine de enfeksiyon olmasin diye bi fitil yazdı gyno lomexin diye ama agri hala aynı git gide de artiyor sanki hafta hafta internette liflerden kaynaklı esniyor falan diyor ama bilemedim..🤦♀️🤦♀️