SonglM kızlarrrr son haftalarda bebişlerin hareketlerini kaç saatte bir hissediyonz çok tedirginm doktor hareketler yavaşlayınca gel dedi korku alıyo beni ya 38. haftadaym
Deletedmom_33 SonglM 37+2 de doğum yaptım. Ameliyathabe kapısında hala tekmeliyordu. 18. Hafta da hissettim o zamandan doğuma kadar çok hareketliydi.
mertveannesi2211 SonglM 38+5 bazen baya bir azalıyor acaba doktora gitsem mi diye düşünüyorum bazende hareketli oluyor bi anı bi anına uymuyor
Esreyup42 Bende 38.haftadayım aynı korku bende de var hareketleri eskiye nazaran azaldı ama artk yeri daraldığı içindir Bide ben suyum gelir de anlamazsam diye çok tedirgin oluyorum sizinde öyle oluyor mu acaba
gkcnn Doğum öncesi gece resmen koşturuyordu içerde hatta eşime video yolladım bu çocuk çok sıkıldı içerde duramıyo yerinde diye sabaha karşı 5′te suyum patladı
Haticesalih 40.haftadayım eski haftalardan daha çok hareketli gece yatamaz hale geldim uyusa da ben de bi yatsam diye bekliyorum yani düşün😂
SonglM mertveannesi2211 aynen öyle Allah yardımcımz olsn aminnn sağlıkla kavuşalım hepimiz bebişlerimize 🤲