Canım spermle bileşen yumurta bölünerek (2,4,6,8,) gün gün rahme yerleşiyor normalde ,rahimde tutunmaya çalışıyor ve embriyo oluşmaya başlıyor ama ; dış gebelikte bu birleşen spermle yumurta döllenerek tüplerde kalıyor ve tehlike başlıyor eğer alınmazsa orda büyüyerek tüpü patlatabiliyor …..
Siz neden dış gebelik hissediyorsunuz ki ???