Kızlar dün kayınvalidem yatakta dönerken çok zorlanıyorum dedim 31 haftalık da hamileyim sakın uzanırken dönme bebeğe kordon dolanır dedi iyi de ben kalkıp oturamıyorum ki, annem de korkutma kızı dedi o zaten sezaryen olacak normal doğum değil dedi, ki annem öyle şeylere inanma dedi kayınvalidemi de çok severim öyle insanı korkutan hurafe dolu bir kadın değildir gerçekten inandığı için söyledi sonra ben korkunca korkma vs dedi eskiler öyle söylerdi dedi bunun acaba doğruluk payı var mı?