AngeL- Bugün kısalığımın 7 mm olduğunu öğrendim. 28. Haftadayım. Benim gibi çok kısalması olup 30 lu haftaları gören var mı ?
Busraaaa35 AngeL- doktorun ne dedi canım,burada çok yazan vardı yatarak haftaları geçiren ve 30u geçen,dualarimdasın🤲
AngeL- Busraaaa35 7 mm düşmüş kısalığım 1 cm de açılmam var zaten 😒 yatarak geçiriyorum bende ilaçlarla falan ama anlamadım neden hala kısalıyor 😕 serklaj da atılmamıştı bana Ben gibi olan var mı acaba burda? İnşallah süreci atlarırım canım sağ sağlim
AngeL- fdm12 yaa gerçekten mi bana hiç denk gelmedi böyle insanlar. Sorun şu ki benim kısalmam sürekli oluyo durmadı bi türlü yaa.