Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Yenidoğan D vitamini
betulltoker
Merhaba Doğum yapan anneler d3 damla bebeğinize kaçıncı gününde kullanmaya başladınız ?
Minikbebek
betulltoker
ben 20 günden sonra kullandim doğum yapali 38 gün oldu bugün
Deletedmom15257
betulltoker
kizim doğalı 3 ay oldu prematür e ama bildim bileli kullanılıyor
Aysenurozbay
betulltoker
canm ben ilk oglumda saglık ocagına gittigimde saglık ocag vermisti
Eymirinannesi
betulltoker
15.günde başlanılır
betulltoker
?