nazzlkn İstanbul Avrupa yakasında kadın doğum doktoru arıyorum ama doğuma eş almaları da çok önemli benim için önerileriniz varsa lütfen yazar mısınızzz
kahvekokusu_ nazzlkn Ben 2020 de yaptım gayet memnundum şu an yine oraya gidiyorum . Şubatta doğumum inşaAllah .
nazzlkn kahvekokusu_ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah❤️ Peki eş kabul ediyorlar mı doğuma bir de Selda hanım sezaryen yanlısı mı
kahvekokusu_ nazzlkn amin cümlemizi . Normal doğumu destekliyo . Eşim girmediği için bu konuda bi konuşmamız olmadı bilmiyorum maalesef .
kahvekokusu_ Goktugc Selda Hanımın muayene ücreti 350 TL. Benim doğumum şubatta olacağı için zamlı olucak 6500 olucak sanırım normal doğum .
nazzlkn Medilife da Ayşe Hanım var o doktor hakkında bilginiz var kişisel numarasını veren iletişim halinde olabileceğim ve çok yoğun olmayan bir doktor istiyorum Ayşe hanıma baktım randevu bulabiliyorsun rahatlıkla