Sevl Kızlar hastane çantanıza göbek bağı oyuntulu bebek bezimi koydunuz kaç adet koydunuz markası ne kaç numara
Cdem21 Sevl babyturco aldım 1 paket hastane çantasına 10 tanesini koydum 1 numara göbek oyuntulu minnacık avcum kadar😅
Cennet-Kokulum Sevl Sleppy aldım 2-5 kg arası 1 paketin hepsini koymuştum. İyi ki koymuşum 4 gün hastanede kaldık çünkü. Sizde öyle yapın isterseniz işinizi garantiye almış olursunuz. Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🌸
1erkekkannesiiii Sevl sleppy göbek bağı oyuntulu yenidoğan koydum canım 15-20 adet koydum fazlası olsun eksiği olmasın 🥰
nlrsena Ben molfix aldım 1 numara 2-5 kg arası yeni doğan olduğu için göbek bağı oyuntulu 10-15 tane koyarım sanırım küçük zaten çok yer kaplamaz bol olsun lazım olursa sonradan sıkıntı yaşamamak adına
Smyye1B Cdem21 Ay yorumunuzu olunca öneri vermek istedim ben 1 gece için 16 adet koydum yetmedi çok sık kaka yaptı pişik olmasın diye sık sık değiştirdim siz onu 20-25 yapın 😇
nlrsena Smyye1B yaaa çok tuvalet yaptıklarını duydum da bu kadar duymamıştım 😅😅 korktum şimdi ben 10-15 koymayı planlıyodum bende yükseltip 20-25 yapayım bari bide sezeryana dönerse normal olmaz falan eyvah eyvah o zaman 2-3 gün kalırsak😅😅
Smyye1B BBuseY nlrsena İlk gün mekonyum denileni çok yapıyorlar sonradan bez arayışına girdi eşim doğumum sabah 10da oldu ertesi gün öğlen çıktık ama cildi çok hassas diye ben tutmadım yaptığında hemen değiştirdim.😇 Bu arada sezaryen oldum doğumum güzel geçtiği için sıkıntı yaşamadım ertesi gün çıktım 😇
BBuseY Smyye1B doğrudur canım ilk başta fazla yapıyorlar altını almazsanızda pişik oluyor falan 🤗sağlıcakla büyüsün bebiş 🥰
Tugbakose-24 Bn hıc 1 no almadm. 2 no aldım. Cnku erkek bebek ıcın 1 numara buyuk alın dedı hemşiremiz. Bebek daha rahat edıyormus bıde taşma olmuyormus. Iykıde 2 no almşım o bıle küçücük bisey😂
BBuseY Tugbakose-24 benim arkadaşın bebeği 3200 kg ve boyu 50 cm doğdu . 2 numara aldı inanılmaz büyüktü 😐😐