Yetersukrbck_0618 Kızlar nasıl gidiyor hamileliginiz zorlandığıniz şeyler neler? Biz 29+1 iz belim ağrıyor biraz midem yanıyor zorlanmaya başladım ağırlaştım felann.. Hepimiz sağlıkla gününde kucağımıza alalım inşaallah 🙏💕
srnglcskn Yetersukrbck_0618 29+5 1 haftadır mide yanması yaşıyorum bende ☹️ Temizlik yapmazsam bir yerim ağrımıyor bugün yaptım belim tutmuyor 🫠
Zehra666 Yetersukrbck_0618 30+3üz bizde bu gece ilk sağlam krampımızı yaşadık. Gün boyu ağrısını çektim çok kötüydü.
1erkekkannesiiii Yetersukrbck_0618 29 dan selamlar 😍😍😍 Heyecan doluyuuz çok şükür iyiyiz bacak ağrısı yaşıyorum bide hareket edemiyorum 🥺 kasılma oluyor arada sanki regl olacakmışım gibi 😢 hemen de geçti zaman ne zaman doğurcaz acaba 😀😀🥰🥰
Yasee1 Zehra666 benimde 30+3 bakalım doğumumuz ne Zaman olucak🥰 Benim şikayetci olduğun tek şey gece sabaha kadar süren bacak krampları ama öyle böyle değil felaket bi şekilde ağırıyo sürekli oynatmak istiyorum varmı yaşayan acaba😞
-2erkekannesi- 29+6 dayım Mide yanmaların felaket🙈 Bir noktada gün içerisinde top gibi toplanıyor Kasıktan ziyade daha üst gögsüme yakın hissediyorum
Zehra666 Yasee1 ben en baştan beri magnezyum kullanıyordum canım da bir iki aydır bırakmıştım geçen gece feci şekilde kramp kendini hatırlattı sağolsun iki gün oldu hala ağrıyor bacağım
Zehra666 Yakın zamanda doktora giden var mı arkadaşlar boy kilolar ne alemde biz 10 gün sonra gideceğiz