Zilan122 Kızlar tüp bebek ile çok yeni 4 haftaya yakın bir hamileliğim var . Şu an sol tarafımda kasık bölgesinin en altında baskı oluşuyor . Ağrılı bi baskı ama hastaneye gidecek kadar şiddetli değil . Yaşayan var mı bunu? Dış gebelik de böyle mi olur ?
Bsra3458 Zilan122 dış gebeliği bilmiyorum ama genelde yerleşme agrısı falan olabiliyor. Biraz daha dikkatli olabilirsin
Nghnelms Zilan122 benim de sol tarafım ağrıyodu. Hatta bunla ilgili hurafeler bile var sola agrirsa erkek sağ agrirsa kız diye. İçiniz ferah olsun rabbimin izniyle inşallah sağlıkla alırsınız kucaginiza
SCA Bir arkadaşımdan duymuştum onunda bebeği tüp bebek. Ağrı olan taraftaki yumurtadan oluştuğu için gebeliği ağrı yaparmış. O da korkmuştu doktoru böyle söylemiş. İçinizi rahat tutun dış gebelik değildir Allah ın izniyle