VosWos merhaba 38 den sonra alıyorlar devlet hastanesinde Hangi devlette olacaksın dikiş şekli ona bağlı Ümraniye devlette dikiş atılarak , İlhan varankta Yapıştırma Ama iç dikişlerini. Almak için çağırıyorlar mış (pansuman yapman gerekiyor muş iğneler ile )
(Çok kilolu , cilt derin ince değil ise ) yapıştırma tekniğiyle yapılan çok rahat oluyor. Ne pansuman derdi ne dikiş aldır derdi oluyor (Zeynep kamilde o şekilde yapılıyor bilgin olsun ) Nst ye normalde. 32 den sonra bağlarlar seni neden hala bağlamamışlar şaşırdım. Bu gidişinde bağlarlar . Sezeryan olacağın hastaneyi kararlaştır randevusu olan doktorların yorumlarını oku ( bazısı çok kötü oluyor davranış konusunda işimi. Şansa bırakmaktan sa ben hep araştırıp gidiyorum çok şükür hep denildiği gibi insanlar çıkıyor ) Sezeryan sonrası. İçin kesinlikle. Öncesinde. Kuru kayısı ve elmayı kaynat blender da çektir İki üç gün öncesi tüketmeye başla ( hastane çantasına da koy şeker katma içine ) Narkoz için neskafe tüketmeni tavsiye ederim ( benim ilk sezeryanımda Bol bol yürüyüş yaptım rahatsız etmedi o yüzden bol bol yürü bazı anneler de. Anestezi atamıyor diye ağrı yapıyor Muş bide bitter. Çikolata götür yanında oda çok etkili imiş ) bol bol. Yeşillik ağırlıklı beslen son günlerde. Özellikle. Dere otu ile o kadar. Güzel süt yapıyor ki kuru incir de. Aynı şekilde
Ve LÜTFEN GÖĞÜSLERİNİ ŞİMDİDEN. KREMLE İNCE BİR TABAKA HALİNDE OVMADAN (gümüş kapak var ise onu. Gün içinde tak) yara olduğu zaman canından can gidiyor Benim ilk bebeğimde çok acımıştı bu hafta başlıyacagıö. 35+3 teyim benim de. Sezeryan olacak 😄 bakalım hayırlısı ile nasip olsunlar bende yarın gidicem inşallah gün almaya artık.