Kızlar selam 🤎 2. Doğumum ama 5 sene geçince unutmuşum 😂🙈 hemşireye vermek için setin içine ne koyacaksijiz sizler? Benim düşündüğüm şöyle; doğru mu eksik mi fazla mı yorum beklerim 🫶
1- Uzun kollu zıbın
2- Üst zıbın yani citcitli mı diyorsunuz bilmiyorum :)
3 - patikli alt
4- üzerine patiksiz alt
5- tulum
6- eldiven, şapka, çorap
7- ince ve kalın battaniye
Ek olarak tabi bebek bezi
Sormak istediğim kıyafetleri sizce doğru mu? patikli patiksiz veya tulum yeterli mi? Veya tulum fazla mı? 🙈😂 umarım anlatabilmişimdir 🫶🫶🫶