Angel276250 elifmina_123 doktorunla görüş canım ama önermez muhtemelen. Bol bol yatıp dinlenmen gerek
Cdem21 elifmina_123 canım 12.haftaya kadar riskli yani önermiyorlar Benim riskli gebelikti doktorum açık açık demişti yolculuk yaparsan üzülürsün diye ama tabi sen bi doktoruna sor gidersen de her saat başı mola ver 10 dk yürü
Kelebekk-0307 elifmina_123 olmayanlarda bile uzun yolculuk mümkün olduğunca önerilmiyor dikkat edin diyorlar düşük tehlikesi olan birine tabii ki zararlıdır ama yine de doktorunuza sorun ciddiyetini biz bilemeyiz neticede
Narinsuu Cdem21 geçti mi risk peki , benm de 10 haftalık ama yarın kan vermek için üç saat yol gitmem lazm🥺
elifmina_123 Narinsuu yani leke gelmiyor artık ama gidip konuşmadım henüz doktorumla kontrolüm var 15 inde sonucu söylerim sana
Cdem21 Narinsuu 34.haftamdayım şükür dikkat et kendine Allah’ın izniyle birşey olmuyor merdiven inip çıkarken süpürge yapma özellikle sıcak duşa girme bol bol dinlen ve çok su iç faydası olur