yinehamile Ameliyat sırasında herhangi ters giden bir şey olursa tirnaklardaki morarmaya dikkat ediliyor, o yüzden oje yasak diye biliyorum
Nurefsanclk yinehamile Oje evet kimse sürmüyor ama makyaj cok yapıp amelıyata giren gördüm ondan kafam karıstı
yinehamile Nurefsanclk bide parmaklara kandaki oksijeni ölçmesi icin birkaç cihaz falan takıyorlar o yüzden sildirirler ama makyajlı gireni bende çevrem de duydum.