Caglabadis 12. Haftamdayım kokulara karşı çok hassasım bi koku duyar duymaz ( yemek,çay,çekirdek,kaynamış mısır daha bir sürü şey..) direk çıkarıyorum bu durum ne zaman geçicek bişey yiyemiyorum bıktım..
denizefe Caglabadis bunıkıncı gebelıgım ılk gebelıgımde dguma kdr surdu smdı 18haftakık olduk hala aynıyım en ufak kokuyu alıyr burnm ve rahatsız oluyrm 🙄😵
Hazinem Caglabadis bna herşey kokuyo geliyo kıyafetler bile kokuyo geliyodu hele kendi Evimin kokusu parfümler şuan geçti şükür
deletedmom734 Caglabadis o zaman kötü bir haber ilk zamanlardaki kadar hayattan bezdirmesede 31.haftadayım devam...
Gulgul Ben 15. Haftama girdim ve yaklaşık 13. Haftada yavaş yavaş azalmaya başladı elbet geçicek zamana ihtiyacın var.
Kamelya Caglabadis ahh ne çektim o kokudan karşı binanın ne yemek yaptığını biliyordum mutfakta eşim çay demlerdi salonda kokusunu alırdım çok şükür geçti ama 3 aydan sonra heeşeyin kokusu berbat geliyordu
SevgiIbrahim Ilk 4ay gibi olmasada 37. Haftamdayim hala devam. Kombilerin kokusuu fln karsimda pide salonu var bacasindan kömür kokusu geliyoo 2aydir buraya tasindimm diger evden tiksindim diye mahalleden yemek kokusundan, burasidaa cokcok iyi sayilmaz. Yine salca kizartma kokulari bilmem ne. 🙄