Merhaba hanımlar 🙋Nasipse oğlum olacak isim olarak Erdem koymayı düşünüyoruz ama kararsız da kaldık başka bir isim de seçemiyoruz 🥴 çevremdekiler de pek bişey demiyor sizlere sorayım dedim bu isim hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? Olumlu ya da olumsuz farketmez hanımlar cevaplarınızı bekliyorum 🙂