Alparslannannesi Arkadaşlar bugün hsg çekildim rahimde yapışıklı ve Rahim duvarının inceldigini gördü doktor sizce nasıl bir tedavi uygular ben gibi olan var mı bilgi verir misiniz
Ilahem Alparslannannesi rahim inceliyi hormonlarla alakali oluyor.bendede hep rahim inceliyi vardi regl gecikmesi yasiyodum.doktor test yaptirdi testasteron hormonum yulsek cildigi icin rahimim kalinlasmiyodu ve regl gecikmesi yasiyodum.tedaviler sonrasi horman normale indi ve hamile kaldim.yapisiklik hakkinda bi bilgim yox.Allah yardimcin olsun