Pamugum02 minikerdeminannesi ben alisveris yaptim memnun kaldım guzel geldi ürünleri,hemde uygundu dışarıya göre
Ozlemm-61 Ablam çok yapmıştı memnundu bende ufak tefek bişeyler aldım fiyatına göre gayet kaliteli duruyo