ben ikili tarama testi için sabırsızlanıyordum dualar ediyordum ama hiç kimse bana önermedi. İkili tarama testini yaptırmadım. Bir sonra ki kontrolde doktor üçlü tarama testini yaptır bence biz öneriyoruz dedi ve bende yaptırdım Allah’a çok şükür normal çıktı ama çok da yaptırmaya gönlüm yoktu benim bunları çok kafaya takmayın