Merhaba hanimlar 3 4 gündür yoğun su gibi akıntım ve adet ağrılarım var aktığını hissediyorum resmen diyorum kesin regl oldum yok yumurtlama akıntısı değil onu biliyorum baya ıslak regl geliyormuş altınıza kaciriyormussunuz gibi ilk defa böyle birşey yasiyorum gebelik testlerim çok çok silik çıkıyor gibi şimdilik böyle olup hamilelik öğrenen var mı acaba 😐🙏