askbebek Kızlar genital çıkışına yakın olan kemikte bi basıklık var dedi doktor . Normal doğumda zorlanabilirsin dedi ama emin olamadı ama haftaya tekrar bakacakmış. Böyle birşey yaşayan var mı
Dogukoo askbebek banada oradaki kasların kalın dedi çıkarken kasarsan bebek takılır yırtıgın çok olur dedi bakalım bekliyoruz kolay olur inşallah doğumlar
Minikmucizem199 askbebek evet oldu zorlanma bebeği vakumla aldılar ıkınma olmasına rağmen gelmediği için
Minikmucizem199 askbebek üst alt kemiklerin basık dedi önce zaten normal olamaz dedi geri bir hafta sonra gittiğimde normal yaptırdılar yani tavsiyem artık size öyle bişey denediyse zorlamaya gerek yok normal doğum için birde çatin dar dediler
Dogukoo askbebek bilmiyorum ki dogurursun dedi doktor ama olmasa direk sezeryan derdi zaten büyük tuvaletimizi yapar gibi ıkınacagımız için orayı pek kasmayın gibi geliyo kendimi öyle rahatlatıyorum
Minikmucizem199 askbebek hakkında hayırlısı olsun canım şimdi bende ikinciye hamileyim buda ilk gibi zor olur diye çok korkuyorum