Arkadaşlar gebeliğin başından beri progestan vajinal fitil kullanıyordum sabah öğle akşam olarak ve dün son ilaçlarımı kullandım bitti doktorum bırakalım artık dedi cunku ve az önce lavobaya gittim peceteye kahverengi lekelenme geldi 2 3 kere sildim gelmedi başka çamaşırında da yoktu korkuyorum doktoruma yazdım cevp vermedi :( başına gelen var mı