Selam anneler, anne adayları 🙋🏻♀️ 18+3 haftalığız, her iki kolumda omuza doğru minik kabarcıklar çıkmaya başladı sivilce gibi ama değil. Doktor alerji olduğunu söyleyip ilaç verdi. Daha önce böyle bir şey olmamıştı. Sizin de bu tarz alerjileriniz oldu mu? İlk bebiş, tedirginim 🫠