Daffyy Minigiminannesiyim_ bence şart değil herkesin kendi isteğine göre değişiyor. Biz görev nedeniyle başka şehirdryiz. Hastaneye gelen kimse olmayacak annem memleketten benim için gelecek sadece. Ama yine de yaptırmak istiyorum😊
Nghnelms Minigiminannesiyim_ bence hiç birşey şart değil herkesin kendi keyfi bilir ☺️ ve eminim kimse o haldeyken niye bana çikolata vermedi diye düşünmez. ☺️
Zuhalbahri @Minigiminannesiyim_ bende 37+2 haftalıgım hastaneye gelen olur mu diye düşünüyorum az da olsa bir kaç kişi gelir diye alacağım bir kutuda doktor için ayrı almayı düşünüyorum