Gulcinkzn 14 haftalık hamileyim demir hapı kullanmaya başladım ve kabızlık problemi çekiyorum😫 Karnımda ağrıyo aynı problemi yaşayan var mı 😕
gozdetrhn Gulcinkzn sidefer marka kabız yapmıyormuş deneyebilirsiniz ben damlasını kullanıyorum şuan ilacı da var henüz almadım ama doktorum yapmaz kabızlık bu dedi damla bitince alıcam
Karadasesra Gulcinkzn 3-4 tane kuru kayısıyı bir bardak suda beklet kayısı şişsin sonra suyuda iç kayısıyıda ye
Mammy123 Gulcinkzn canım 26 hafta olcam bende başından beri yapıyor doktora sordum dün çok kötü olursan iki üç gün ara ver bol su iç sabahları aç karnına kuru kayısı ye dedi lifli gıdalar tüket dedi
Duygukoray Demir ilaçlarının kabız yaptığjnı bildiğim için doktordan bitkisel olan demir ilaçlarından istedim doktorunuza sorun belki alternatif bi vitamin vardır