momy30 Kızlar ben 4C Li memurum eşim de 4d Li çalışıyo. İlk çocuğumuz doğuma az kaldı. Ablam bağkurlu 13 bin TL ödeme yapıldı vs. Gibi devlet yardım etti. Ben nerden ne kadar alıcam ne yardımı alıcam bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Ela4810 momy30 kuzum doğum iznine ayrıldım ama ben özel de çalışıyorum. 2 ay doğum öncesi 2 ag doğum sonrası brüt maaşım üzerinden ⅔ ünü yatırcaklar ama bu bağkurda nasıl olur bilmiyorum
Byrvo Memurlar zaten normal maaşını alıyor sgk ozel sektorde çalışan annelere para veriyor çünkü dogum iznindeyken isverenler maas yatırmıyor
Defnesa Memursan zaten normal maaşını alacaksın ayrıca bir para yatmayacak sana bu arada 4D diye bir sigorta kolu yok yanlış yazmış olabilirsiniz
Byrvo momy30 işte o özel sektörde çalışanlar için memurlara ve devlet işçilerine sadece analık ve süt paralari yatiyor sanırım ondanda tam emin değilim 😞