Selinms Deryasimsek bunu doktorunuza sorun mutlaka cunku benim kahverengi lekelenmem oldugunda bile doktorum gel bi bakalim demisti ne olursa olsun kanama sonucta miktari ve nereden geldigi yani keseden mi yoksa rahim agzindan mi vs gormeli progestan kullanmiyorsaniz baslatabilir
Der_0 Deryasimsek Normal değil canım gebelikte lekelenme ve kanamalar normal değildir doktoruna söyle muhakkak
Der_0 Tugba_23 NORMAL DEĞİL DOKTOR DEĞİLSİNİZ NE OLDUĞUNU BİLEMEZSİNİZ O HAFTALARDA YERLEŞME KANAMASI OLMAZ
Tugba_23 Der_0 Aynısını ilk gebeliğimde 6 haftalıkken şuanki gebeliğimde 12 haftada yaşadım hanfendi ve ikisindede gittiğim DR kahverengi lekelenmenin normal olduğunu kırmızı leke olmadığı sürece sorun olmayacağını söyledi öylede oldu bilinçsizce yazmadık heralde
Zeynep117 Tabiki de normal değil, herkesin yerleşme kanaması olmaz, ihmal etmeden doktora görünmelisin,
Der_0 mysweetbabyy bi anlasam evet bazen altında neden olmuyor ama normal kabul edilmiyor ki muhakkak tedbir alınmalı
Fatma4506 Deryasimsek Kendi doktoruna gorun mutlaka. Ilk uc ayda dusuk tehlikesi son aylarda erken dogum belirtisi. Bende de oldu progestan kullaniyorum. Ihmal etme lutfen☘️
caglayann Aynı sorunu yaşamış birisi olarak asla telaş yapma denilen gibi yerleşme kanaması da olabilir önceden kalmış birseyin akıntı yoluyla gelmesinde olabilir progesteron seviyesiyle ilgili de olabilir. Asla korkma ama en kısa zamanda kendi hekimine gözüm. Büyük ihtimalle progestan başlar oda korkulacak bir şey değil çoğu hamilenin ilk üç ay kullandığı bir sey. Asla korkma ama ihmal etme hele düşük düşük diye korkutmalarina asla izin verme kendini de bu şekilde sakın korkutma. Ama ihmal etme hemen yarına hekimine git için rahatlayacak inşaallah ☺️ Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı ve büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻🌸 Sağlıcakla🤍
Deryasimsek caglayann çok teşekkürler 🥺 o kadar iyi insanlar var ki burda yarın ilk işim doktoruma görünmek 💚
Gamzecem Deryasimsek şuan aynı durumdayiz 9 haftalık gebeyim gebeliğim basindan beri progestan vajinal fitil kullandım doktorum bitince bırakalım artık demişti dün kullandım en sonunu şimdi lavaboya gittiğimde peceteye kahverengi sulu şekilde bir lekelenme gelmişti 3 4 kere daha sildim bitti sanırım camasirimda yok ama doktoruma yazdım hemen yarım saat oldu hala cevap vericek :(
Citlembikk Deryasimsek ya bazı insanlar çok korkutarak konuşuyor sen bakma öyle demelerine canım 8 haftalıkken ben de yaşadım lekelenme kese arkasında hafif kanama alanı oluşmuş ama rahim ağzın kapalı düşük tehlikesi görmüyorum dedi ama her ihtimale karşı Progestan içtim iki gün sürdü ve geçti çok şükür birdaha olmadı ama ihmal etme ben hemen gitmiştim doktora sen de git için rahatlasın inşallah ta önemli bir şey yoktur geçmiş olsun
Der_0 Tugba_23 Zaten yerleşme kanaması diye bir şey var ama o haftada olmaz ben yenidoğan hemşireyim sizde normal dedi diye herkeste normal olacak diye bir kaide yok