Meriii234040 Merhaba 4+4 gebelikte neler hiss olunur? Ben pek bişey hissetmiyorumda acaba normalmi? Dah keseyi görmedik
Aaaysee Meriii234040 normal canım bende o haftalarda öğrendim sadece arada regl ağrısı giriyordu bide çok uykum geliyordu belirtiler genelde 7 den sonra oluyor mide bulantısı vs
nergis_a Meriii234040 ilk gebelik galiba canim hayirli olsun birsey hissetmemen normal erken daha yavas yavas artik goguslerde hassasiyet kasikta agrilarini hissetmeye baslarsin
Asiyefdnn Meriii234040 göğüs hassasiyeti ve adet ağrısı gibi ağrın olabilir ama ben o dönemde çok fazla göğüs hassasiyeti yaşadım başka bir belirti pek olmuyor daha çok yeni olduğu için
minnosmakarna Meriii234040 çok normal sadece adet ağrısı gibi ağrı oluyordu oh ne rahat geçiricem hamileliği diye düşünmüştüm içimden😂 8.haftaya girmemle lavaboyla kanki olduk 5 dakikada bir insan kusar mı neyseki doktorum ilaç yazdı çok iyi geldi 🥰