Benimde ilk bebeğim hemşireye ilk verilecek olanda içten giymesi için kısa kollu zıbın, üzerine alt üst takım onun üzerine de fermuarlı tulum, çorap eldiven şapka ve penye battaniye versem acaba çokmu kat kat olur benim bebiş de inşallah Ocak sonu gelecek ilk çocuk olunca ne koyacağımı şaşırdım 😅