mysweetbabyy Lavaboya gidiyorum kizlsr gunde bi iki sefer oluyor hep değil silinirken bi sıcaklıkla sıvı geliyor idrar mi su olsa böyle olur mu her lavaboda olmuyor 18.haftadayim lavaboda oluyor bir de
nergis_a Akinti o canim arada banada oluyo dr gidince soyle enfeksiyonun olabilir belki fitil verebilirler
mysweetbabyy nergis_a yeni kullandım fitil 1 hafta oldu geçmedi sanırım 2 3 gündür yaşıyorum bunu valla korkuyorum salı kontrolüm var beklemesem mi
nergis_a mysweetbabyy her zaman oluyomu bu akinti bendede surekli oluyo cok fazla olmadigi surece bekle bence korkma
mysweetbabyy nergis_a günde 1 kere filan oluyor acaba diyorum orayı suyla yıkıyoruz ya baya yıkıyorum o su kalıntısı mi geliyo
nergis_a mysweetbabyy belkide ama orayi fazla suyla yikama bence vajinaya rahim buyuyor ya idrar yollarin baski yaptigi icinde olabilir canim
mysweetbabyy nergis_a doktorum zayen yıkamayı tavsiye etmiyor ama içim rahat etmiyor en iyisi ıslak pamukla silinmek inşallah su filan değildir
nergis_a mysweetbabyy cokta suyla yikarsan enfeksiyonda yapabilir biloyorsun cesme sulari pek saglikli degil
mysweetbabyy nergis_a inşallah cnm cok tesekkur ederim artık acile gitmekten yoruldum o yüzden beklicem
nergis_a mysweetbabyy bende ayniyim canim 14 hafta olduk 40 kez hastaneye gitmisimdir kadin dogum hast.ayri universite hastanesi ayri
mysweetbabyy nergis_a bende 18 canim valla bende aynıyım artık deli gözü ile bakıyorlar Allahim korusun evlatlarimizi