Geçen pazartesi kontrollmz vardı Nst de ultrasonda da herşey normaldi. Demir le magnezyum ilaçlarm bitmişti yazdrdm bu defa doktorum farklı demir ile magnezyum ilacı yazdı, dündendir durduk yere affedersnz ishal oldum, ilk hamileliğim bir bilgim yok yarın 37. Haftaya giriyorum, acaba bu durum normalmi. Kullandığım ilaçlardan olabilir mi. İnterneten bakınca doğum habercisi diyor sanki emin olamadm. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi