Bbk88 senen dolduğu halde olmuyorsa yapiyolar canim yine ama doğru doktoru bulmak gerçekten zor ben 4 asilamayida 1 tüp bebeğimde devlette yaptırdım o kadar pismanimki berbat bir deneyimdi şimdi 2. tüp bebeği özelde yaptırdım. İmkanım olsaydı bu kadar beklemezdim valla herşey maddiyat işte