Kızlar ben tüp bebekle gebeyim dün kardeşim askere gitti diye annemlere gittim yürüdüm falan akşamı bel ağrısından yatamadım sabahta bi güzel evi temizledim dahada ağrıdı halada ağrıyor hamilelikten öncede belim ağrıyordu doktora gittim 3 tane küçük fıtık var dedi yarın hastaneye gidecem sizde bebeğe bi zararı varmı çok korkuyorum çok ağriyor çünkü herzamanki gibi değil kanamam falan yok