Ultramommy 😍🥰 ayyy ilk kez 15+1dayım şuan iki kez hissettim allahım muazzam bir şeydi 🥰 2. Hamileliğim bu arada
Zumra-betul Ultramommy bende şuan 14+6 yım yarın 15 haftalık oldum 14 haftalık da hissettim. Benimde ikinci gebeliğim. Cinsiyeti öğrendiniz mi acaba
Zumra-betul Ultramommy . Bende en 12 haftalık ken gittim bişey demedi hafta ya gidecm baklm ne olcak . 15 haftalık oluyor m zaten umarım gösterir. Benim kızım var. Bir oğlum da olsa yeterli çok şükür. Evlat evlattir sağlıklı olsun da
Ultramommy Zumra-betul Benimde bşr kızım var 🥰🥰 prensesimin birde erkek kardeşi olsa muhteşem olur diye düşündük denedik hamile kaldım inşallah rabbim sizede bİziede sağlıcakla oğluş nasip eder 🙏🏻 Dua edelim birbirimize bende C. Tesi gideceğim bana da haber ver