Glbnn2 aynı durumdayız insallah saglıkla kucagimiza aliriz cok teşekkürler. İste eskiden oyleymis simdiki insanlar bi farklı oldugu icin 21-24 evlenip cocuk olunca insanlar bi aa diyo niye diyolarsa.Yoksa ben ruhen 30 hissediyorum zaten. İyi veya kotude cocuguma bakacagim