Kızlar selam, 31 haftalık gebeyim ve 1senelik tüp mideliyim. Normal doğumdan korkuyorum sezaryan olsun istiyorum ama devlet hastaneleri normal doğum istiyo sezaryana pek yanaşmıyo diye biliyorum, özele de bi dünya para dökmek istemiyorum açıkcası. İstanbulda devlet hastanelerinde zorunlu olmasa da sezaryan olan var mı aranızda? Doktoru nasıl ikna edebiliriz sezaryana sizce?