eljid birde bize net birşey dedeler rgala ilaçlar devam bizde hava devam . Bilmem ne falan kötü olan yani insanın dediğin gibi zoruna giden şey de bende şu oldu. Doğum yaptım . Kaldığım odada herkesin bebeği yanında bir kişi hariç . Belki biri vardı bebeğine sürekli ben de baktım o uyudu dinlendi . Emzirme saatinde kadını kaldırdım falan. Neyse taburcu olacağımız gün geldi . Bir baktım sanki evim di orası ve herkes beni terk etti. Şimdi her ziyarette irfan geçiyorum. Biliyorum kimse olmadığını ama yinede odaya eğilip bir göz atıyorum sanki ordalar ve beni bekliyorlar. O gün herkes bebeği aldı ve gitti bende öyle taktım çantamı sırtıma. Dolmuşa bindim evime geldim :( ama Rabbim büyük inşallah alacağız kucagimiza. Birde bir pişmanlık varmı içimde sanki benim suçum. Ben çok fazla kasılma baskı sebebiyle bir hastaneye gittim. Tocco bağladılar ve sancim çıktı. Bana dediki başka hastane git sancim var erken doğum olabilir dedi .başka hastanenin acılı den giriş yaptım nts de sancı çıktı ama kadın beni eve yolladı bunda birşey olmaz iye. Neyse eve geldim hafta sonu yaklaşıyor ben duramadim cnk gobegim taş gibi kasılıyor akıntı aldı başını gidiyor bazen sol bazen sağ tarafa ağrı geliyor regli sancısı gibi birşeyler snr birden hiçbiri yok sadece kasılma kalmış. Neyse hastaneye gittim tekrar normla polikinlikden giriş yaptım. Dr baktı azıcık acilmam var ve sancı çıkıyor dedi. O kasılma meğerse sanciymis.:( Tüm ağrılar geçti kasılma kaldı yatırdılar beni .neyse belki gitmeyip bekleşen hala karnimdaydi ve en güzel yer orasiydi bebişim için . Bazende doğru olan buydu diyorum yani böyle bir suçluluk duygusuna sahibim bilmiyorum ya :((((