Hanımlar Allah’ın izniyle benim 3. Kızım olacak buna kendi adımı koymak istiyorum çocukluk hayalim . İkinci isim olarak yani. İsmim Aslı bu arada. Fakat eşimin eski sevgilisinin adı da Aslı. Sizce koymalımıyım yoksa bitip giden bir şey için bu hayali mi gerçekleştireyim mi