Sibel1710 ben hepsini yaptırdım, tarama testlerini yaptırmamayı az da olsa anlayabiliyorum tercih meselesi ama detaylı ultrason öyle değil, bebeğin atıyorum kalbinde bir problem varsa doğumda kalp doktoru hazır bekliyor, veya anne karnında müdehale edilip erkenden düzeltilebilecek bir durum varsa anne karnında müdehale ediliyor bebeğe. Bir sorun varsa doğum sonrası alınması gereken önlemler, ailenin yapacakları belirleniyor planlanıyor… evet insan kötü bir şey çıkarsa hamileliğim zehir olacak diye düşünüyor ama önemli olan onun sağlığı diye düşünüyorum, hem de ilk defa renkli ultrasonda yüzünü görüyorsunuz müthiş bi heyecan😊 elleri kolları yüzü ağzı burnu hepsi çok net gözüküyor, bu da yanında güzel bi hediye oluyor ben çok sabırsızlanmıştım detaylıya girmeden önce 😊 benim fikrim bu yönde… umarım evlatlarımız sağ Salim dünyaya gelir sağlıkla Yaşar büyür 🥰