Fatime07 ben hamileliğimin başında apandisit ameliyatı olmuştum. Tabu bu ameliyattan önce günlerce ağrı ile hastaneye gittim gaz dendi,eski sezeryan dikisi dendi. Hep bir bahane ya da serumla eve gönderildim. Fakat bir gün ağrım çok siddetliydi üniversiteye gittim. Orda işte apandisitimin patlamak üzere olduğunu öğrenip acil ameliyata alındım. Sonrasin da vitale kontrollerinde bunu sanki kendileri farketmiş gibi bir cümle kullanıldı bana. Ve geçen gün yine aynı ağrılarla gittim. Önce mekanik ağrı dendi ben müdahale edilmesini istediğimde idrar testi yapılıp idrar yolları enfeksiyonu dendi. Yani ağrı mekanik mi, enfeksiyona mi bağlı anlamadım. Kendileriyle celisiyorlar bu ara