123bebegim 10 haftalık hamileyim ama içimde bir korku var bebeğimin kalbi durmuş mu acaba öyle düşünmekten doktora gitmek istemiyorum kızlar öyle bir şey olsa bir belirtisi oluyor mu rabbim kimsenin başına getirmesin inşallah 🙏 🧿
makin 123bebegim aa böyle telaşeler yapma canım strese sokuyorsun kendini neden böyle bir şey düşündün?
mrvdmhmz 123bebegim her hamilenin bazen aklına geliyor benimde geliyordu ilk zamanlar hatta simdi bile bazen geliyor düşünmeden hemen kendi kendime konuyu değiştiriyorum Allah’a güven canım tevekkül et yaşayacak ömrü varsa rızkıyla gelir Allah korusun yaşayacak ömürleri yoksa pamuklara sarsakta elden bişey gelmez. Her zaman pozitif düşün ben hamileliği yarıladım bile şükür 🧿🙏🏻Tamamlamak nasip olsun hepimize sağlıcakla🙏🏻🥰
makin 123bebegim Allah korusun ama ilk zamanlarımı düşündüm böyle korkular oluyor ya endişe yapma güzel şeyler düşün bol dua et inşallah minik minik büyüyecek sağlıkla gelecek
Yenianneeee Benimde başlarda hep böyle korkularım verdı zamanlı zamansız sırf meraktan gittik hep doktora kuzum. Seni o kadar iyi anlıyorum ki o günlerde geçecek insallah, sağ Salim kucağımıza alırız insallah bebişkerimizi