Mylifeem 25+2 yim çok fena grip olmuşum 2 gündür pek fazla bebek hareketlerini hissetmiyorum hasta olduğum için olabilir mi ?
Zykbrkty Karnım açken benim kızımda hareket etmiyor sizde hasta olduğunuz için bişey yiyemiyorsanız ondan olabilir
Mylifeem @Zykbrkty ateşim yok şükür hafif boğaz agrısı ve burun tıkanıklığım var zorlada olsa birşeyler yemeğe çalısıyorum bugün bi iki kere hareket etti normalde daha hareketli
Zykbrkty Mylifeem korkmayın bişeyi yoktur inşallah bebişin dediğim gibi az yediğiniz halsiz olduğunuz içindir muhtemelen