pinar_033 Merhabalar 13 haftalik hamileliğim bu gün aniden diş etlerim şişti çok rahatsız ediyor.Basina gelen var mı neler yaptınız geçmesi için ya da rahatlatmak icinnn🙃🙃
eylulicten pinar_033 tuzlu su ile gargara rahatlatiyor ama dis etindeki odemler maalesef gebelik boyunca seninle canim. Ben ne yersem kaniyor mesela
Sinemliiii pinar_033 zerdeçalı biraz suyla karıştırıp macun kıvamına getirin şiş yere sürüp biraz bekletip sonra ağzınızı çalkalayıp tükürün bir süre sonra geçecektir benim 2 günde geçti
pinar_033 eylulicten yaa gebelikten öncede böyle bisey gelmemişti başıma acaba hormonlardan mi bakim yapmamaktan mi bilemedim😔
heartnurse Listerine ağız temizleme suyuyla bi süre idare ettim sonrasında doktora gitmiştim antibiyotik kullanmak zorunda kaldım
pinar_033 heartnurse kullanılabiliyorsa dayanılmaz olduğunda gitmek lazım doktora ne zaman başlamıştı sizin
heartnurse pinar_033 37+6 da başladım 7 gün kullandım 10 güne kadar izin veriyoruz demişti perinatoloji doktorum tabi kendi doktorundan imzalı izin kağıdı istiyorlar ilacı yazmak için