momlife_7 Bende daha öncesinde 7 haftalık bebeğimi kaybettim , şu an 24 haftalık hamileyim o korku hep vardı içimde sonra kendime ve bebeğime stres üzüntü yaptığımı fark ettim rabbime sığındım dua ediyorum hep . Psikolojik anlamda rahatlıyorum . En güzel günlerimizi kendimize zehir etmeyelim endişe mutluluğun önüne geçmesin kendini hep böyle rahatlat 🤗