Papatya0707 Lütfen bilgi verin dün doktor 1 cm açıklık var dedi peki nasıl oluyor kaç günde ilerler yoksa sezeryan olcm pazartesiye kadar bazı sıkıntılardan dolayı yardım edin ilk doğum gebelik
hunilimom Papatya0707 niye sezeryan oluyorsun yada olucaksan acilmanin bı önemi yok kesin se sezeryan normal doğum için suni felan verirler
aydinaleyna61 Papatya0707 28. Haftamda sancılarım vardı bebeğim doğum kanalındaydı ve muayene olduğunda 1 cm açıklığım vardı. Erken doğum falan dedi doktorum ama o 1 cm açıklıkla 41+ 2 de doğurdum
Neslihan37_ Papatya0707 çatı muayenesinde hiç açılma yoktu öbür gün seni dogurtacam dedi sabah bir gittim 5 cm acıklık… Ama ne sancı ne ağrı sızı ebeler şok oldu zaten bir saat içinde de doğurdum 🤷 Allah size de böyle bir doğum nasip etsin inşallah
Nnuurr Allah yardımcın olsun canım. Bende hiç bilmiyorum 3 gün sonra suni sancı verip alacaklar doktor öyle dedi ama ne bir açıklık ne bir sancı çok korkuyorum sezaryen derse diye çünkü normal doğum istiyorum 🫶🏻
aydinaleyna61 Nnuurr sıcak duş al canım duşta squat yap pilates topuyla hareketler et açılmaya yardımcı oluyor
hunilimom Nnuurr sıcak suya duş al belina kasıklarına tut dahtta duşta squat yap sonra duvardan felan destek alıp squat yap ilişki merdiven bunlar açılma ve sancı yardımcı olur inşallah 🤲
aydinaleyna61 Papatya0707 herkeste farklılık gösteriyor canım benim yatışım yapıldığı zaman işte ilk 2 cm 4 cm 6 cm sonra doğuma almışlardı
Minarda Papatya0707 Allah yardımcınız olsun ..serum takacaklar onun içine de bi iki enjektorle sanci koyacaklar yavaş yavaş sanci gelecek acilma olması için sonra siklasacak sancılar
Nnuurr Melo11 Açılma oluyor değil mi ? Burda biri doğum hikayesinde yazmış suni sancı aldım ama açılmam olmadı sezaryene alındım diye şimdi çok korkuyorum 😨
Melo11 Nnuurr benim o zaman 40 haftaydı açılmam oldu ama olmayanda var duruma göre sezaryana alınıyor ☺️
Papatya0707 Neslihan37_ Allah aşkına öyle var mı yaa hayalim yemin ederim 5 Cm e kadar olsun sonrası prenseste olur 🥺