Paramedik16 Likayolcusu evlendiğim günden beri ikiz istiyodum 5 yıllık evliyim benim bebişlerim tüp bebek 2 tane embriyo transfer edildi çok şükür ikiside tuttu sıra sağlıklı doğmalarında 🤲🏻
Minikbalpetegim 5+5teyim bugün ilk doktor randevuma gittim. Doktor 2 kese var gibi ama çok net değil 10 gün sonra gel dedi. Böyle bi durum yaşayıp sonradan ikiz gebelik olduğunu öğrenen oldu mu acaba çok istiyorum ikiz olmasını inşallah ikizdir 🙏🐣🥰
nurayett Minikbalpetegim bende 6+5 im bugün bana da aynısını dedi alttan bakarsak netleşir dedi ben istemedim bakalım hayırlısı 🥰🥰